تحصیل, دانشگاه ها, دانشگاه های آنتالیا, دانشگاه های غیردولتی

دانشگاه آکِو آنتالیا -Akev Üni

معرفی دانشگاه آکِو آنتالیا

این دانشگاه در سال ۲۰۱۴ در شهر آنتالیا ترکیه بنیان گذاری شد.

بنیانگذاران AKEV افرادی  روشنفکرهستند که به جامعه ای که در آن زندگی می کنند ، خدمت می کنند ، دانش کافی دارند ، در زمینه های فرهنگی ، هنری و اجتماعی فعال هستند .

این ، نام موسسه ای است که فرزندان و جوانان ما را برای آینده مطابق مقتضیات عصر آماده می کند ، با احساس خودجوش و همبستگی کار می کند.   Antalya Akev یکی از دانشگاه‌های خصوصی و غیرانتفاعی آنتالیا است که در سطح بین‌المللی دانشجو می‌پذیرد.

این دانشگاه جزو جدیدترین دانشگاه های آنتالیا است و در سال ۲۰۱۵ تأسیس شد. در حقیقت این دانشگاه یکی از دانشگاه‌هایی است که بنیاد آنتالیا در جهت آموزش و فرهنگ این شهر افتتاح کرد. این موسسه پیش‌ازاین یک مدرسه غیرانتفاعی بود ولی از سال ۱۹۹۶ که بنیاد آنتالیا تصمیم به ادامه مسیر از طریق دانشگاه‌ها کرد، این مدرسه به دانشگاه تبدیل شد.

Antalya Akev یکی از دانشگاه‌هایی است که به تأیید رسمی شورای آموزش عالی ترکیه رسیده است. این موسسه یکی از مؤسسات آموزش عالی آنتالیا است که در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری اقدام به پذیرش دانشجو می‌کند.

این دانشگاه ۴ دانشکده و ۲ موسسه دارد و بیش از ۱۰۰۰ دانشجو را تحت آموزش خود قرار داده است. با گسترش این دانشگاه به ۱۶ هزار متر مربع، ظرفیت این دانشگاه ۱۵۰۰ دانشجو اعلام‌شده است. این دانشگاه دارای هیئت علمی خوب و امکانات اجتماعی و رفاهی مطلوبی است. فضای این دانشگاه پر است از درختان زیبا و امکانات ورزشی نیز در akev مهیا شده است.

زبان تدریس دردانشگاه آکِو آنتالیا

زبان تدریس این دانشگاه ترکی است

دانشکده های دانشگاه

دانشکده پزشکی استانبول، دانشکده دندان پزشکی، دانشکده داروسازی ،دانشکده دامپزشکی ،دانشکده فنی و مهندسی ، دانشکده اقتصاد، دانشکده علوم سیاسی، دانشکده مدیریت بازرگانی ،دانشکده  تکنولوژی و ارتباطات، مدیریت کسب و کار ،دانشکده حقوق، دانشکده روزنامه نگاری، دانشکده ادبیات و علوم اجتماعی دانشکده هنر، علوم انسانی، اقتصاد و علوم مدیریتی و تحصیلات تکمیلی ازجمله دانشکده‌های این دانشگاه هستند.

مقاله پییشنهادی : بهترین دانشگاه‌های ترکیه

موقعیت مکانی دانشگاه

برای دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *