پیکاپ ویزا و پاسپورت

پیکاپ ویزا

هر آنچه لازم است در مورد پیکاپ ویزا و خدمات ارایه شده توسط ساحل گروپ بدانید را در این صفحه مشاهده می کنید. در صورتی که قبلا از طریق مجموعه ساحل گروپ درخواست پیکاپ کرده اید، میتوانید از طریق پیگیری پیکاپ، وضعیت نهایی پیکاپ خود را بررسی نمایید

  • نوع خدمات : غیرحضوری
  • مدت زمان : 4 تا 6 هفته ( به علت شرایط فعلی )
  • نوع ویزا : آمریکا ، کانادا
  • مزیت : دریافت ویزا بدون نیاز به سفر
 
پیکاپ ویزا یا همان پیکاپ پاسپورت در اصطلاح به روند ارسال گذرنامه به سفارت و بازگرداندن آن همراه با ویزا به متقاضی گفته می‌شود. اگرچه حضور شما برای مصاحبه یا انگشت نگاری الزامی است ولی بعد از صدور ویزا، نیازی به حضور برای الصاق ویزا نیست. در نتیجه خیلی از متقاضیان با توجه به وقت و هزینه‌ای که صرف مسافرت به کشور واسط می‌شود، ترجیح می‌دهند مدارک خود را به فرد دیگری بدهند تا به عنوان نماینده، کارهای آن‌ها را انجام دهد.

پیکاپ ویزا چیست؟

هنگامی که پاسخ درخواست ویزا از طریق ایمیل به اطلاع متقاضی رسید، فرد موظف است با در دست داشتن پرینت ایمیل و پاسپورت خود به سفارت کشور مربوطه مراجعه کرده و نسبت به الصاق ویزا اقدام نماید. بسیاری از افراد به دلیل محدودیت‌های زمانی و یا صرفه‌جویی در هزینه‌ها با استفاده از خدمات پیکاپ از سفر مجدد به کشور ثالث و دریافت ویزای خود اجتناب می‌کنند.
به این منظور متقاضی می‌تواند با تعیین نماینده‌ قانونی، پرینت ایمیل سفارت به همراه پاسپورت خود را در اختیار این نماینده قرار داده و با هزینه‌ای بسیار کم و در مدتی کوتاه، بدون نیاز به اقامت در کشور ثالث ویزای خود را دریافت نماید.

البته باید حتما توجه داشت که ارائه خدمات پیکاپ پاسپورت مستلزم اخذ مجوزهای قانونی از پلیس مهاجرت است چرا که در حالت عادی به همراه داشتن تعداد زیادی پاسپورت توسط افراد متفرقه منع قانونی داشته و صاحبین پاسپورت‌ها را نیز با مشکلاتی مواجه می‌کند.

 

برای دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید

Instagram WhatsApp WhatsApp Telegram
سایدبار
×

پشتیبانی  گروه ساحل 

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟