گردشگری, متفرقه, هتل ها, هتل های آنکارا, هتل های چهار ستاره

هتل سون دیپ آنکارا

هتل سون دیپ آنکارا

هتل 4 ستاره سون دیپ آنکارا با قرار گرفتن در تقاطع خیابان تونالی هیلمی و کیزیلای که مرکز تجاری و اجتماعی شهر آنکارا به حساب می‌آیند و فاصله کمی با سفارت آمریکا دارد، از امتیاز خوبی برای جلب گردشگران شهر آنکارا برخوردار است. 

 شهر آنکارا به دلیل وجود سفارتخانه ها و همچنین اماکن تاریخی که در خود دارد، سالانه میزبان هزاران گردشگر از سراسر دنیا می باشد. هتل سون دیپ آنکارا بدلیل فاصله 300 متری که تا کنسولگری ایالات متحده دارد، از هتل های محبوب نزد گردشگران خارجی می باشد.

ساحل گروپ

واحد های اقامتی هتل سون دیپ آنکارا

چیز جالب توجهی که در مورد هتل سون دیپ وجود دارد معماری مد روز و دکوراسیون بسیار شیکش است. اگر بگوییم اتاق‌های این هتل حال و هوای خانه را برایتان تداعی می‌کند، اغراق نکرده‌ایم.

رنگ‌های به کار رفته در چیدمان اثاثیه اتاق‌ها و لابی آرامشی ناگفته را به مهمانان منتقل می‌کند. از این گذشته این اتاق‌ها دارای امکاناتی همچون تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه‌تخت ماهواره‌ای، حمام اختصاصی و اینترنت رایگان هستند.

امکانات رفاهی هتل

گفتنی است که حمام‌های اتاق‌ها مجهز به شامپوهای رایگان، دمپایی و حوله تن‌پوش بوده و برخی از اتاق‌ها دارای بخش نشیمن هم هستند که می‌توانید دورهمی‌های کوچکی داشته باشید و یا روزنامه روزانه خود را مطالعه کنید و از مینی بار و چای‌تان لذت ببرید. برای رفاه بیشتر مسافران، هتل seven deep hotel امکاناتی چون اجاره خودرو، مغازه خرید سوغاتی، صندوق امانات، صرافی، شاتل فرودگاهی، انبار نگهداری چمدان، پاسخگویی ۲۴ ساعته، حمام سنتی، خشکشویی و اتوکشی فراهم کرده است. همچنین امکان برق انداختن کفش‌هایتان در این هتل ممکن است.
کادر خوش‌اخلاق پذیرش هتل ankara seven deep hotel به صورت تمام وقت آماده خدمات‌رسانی و راهنمایی در اموری مثل کرایه خودرو و ترانسفر فرودگاهی هستند.

ضمنا هتل از امکاناتی مثل اسپا، خدمات ماساژ، حمام عمومی، باشگاه و اتاق بخار بی‌بهره نبوده و به صورت رایگان این خدمات را در اختیار تک تک مهمانانش می‌گذارد. لازم به ذکر است ورود حیوانات به هتل ممنوع می‌باشد. فرودگاه اسن بوغا آنکارا نزدیکترین فرودگاه آنکارا به هتل است.

اتاق های هتل 

اتاق های هتل با سیستم تهویه هوا و تلویزیون های صفحه تخت مجهز شده اند که البته بعضی از این اتاق ها دارای یک فضای نشیمن برای استراحت مسافران نیز هستند.

میز پذیرش هتل بصورت 24 ساعته، مسافران تور آنکارا را پذیرش می کند. شما می توانید از هتل ماشین اجاره کنید و به بازدید از جاذبه های گردشگری آنکارا بروید.

از این جاذبه ها که در فاصله کمی از هتل قرار دارند می توان به موزه آتاتورک اشاره کرد که در فاصله ای 2.7 کیلومتری از هتل سون دیپ آنکارا Seven Deep Ankara قرار گرفته است.

اینترنت پرسرعت نیز در تمام هتل در دسترس میهمانان می باشد. در رستوران هتل نیز می توانید غذاهای محلی و بین المللی محبوب خود را سفارش داده و نوش جان کنید.

قیمت رزرو اتاق ها

تک نفره

$ 40 هر شب

دو نفره

$ 55 هر شب

سه نفره

$ 70 هر شب

موقعیت مکانی هتل سون دیپ آنکارا

اماکن دیدنی نزدیک به هتل سون دیپ

فاصله هتل تا مرکز خرید کاروم: ۹۰۰ متر
فاصله هتل تا خیابان کارنفیل: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک کورتولوس: ۲.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه آتاتورک: ۲.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه تمدن آناتولی: ۳.۳ کیلومتر

برای دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *