گردشگری, هتل ها, هتل های آنکارا, هتل های چهار ستاره

هتل دمونتی آنکارا Demonti

معرفی هتل دمونتی آنکارا

هتل دمونتی آنکارا (Demonti Hotel) یک هتل چهار ستاره در آنکارا در کشور ترکیه است که از سفارت امریکا آنکارا ۰.۹ و از مرکز خرید کاروم آنکارا ۱.۹ کیلومتر فاصله دارد .

ین هتل با خدمات عالي خود پذيراي مهمانان ميباشد. این هتل از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار می باشد.

اين هتل داراي 51 اتاق مي باشد. اتاقها، به سيستم تهويه مطبوع، مجهز ميباشند.کارکنان پذيرش، شبانه روز پاسخگوي مسافرين مي باشند.شيشه هاي دوجداره اتاق ها نيز از ورود هرگونه سر و صدا درهنگامي که شما چرت ميزنيد؛ جلوگيري ميکند. يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.کارکنان ما به انگلیسی و ترکی صحبت مي کنند.وای فای رایگان نیز از سایر امکانات این هتل می باشد.

امکانات رفاهی هتل

هتل دمونتی دارای اتاق‌های شیک، امکانات مدرن، تراس دل‌باز و پارکینگ رایگان است. اتاق‌های هتل کاملا لوکس هستند و عایق صدا بودن آن‌ها جوی آرام را برای گردشگران و خریداران بلیط هواپیما ارزان سفرمارکت فراهم می‌کند. از امکانات اتاق‌ها می‌توان به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه‌تخت، صندوق امانات، اینترنت رایگان و حمام خصوصی با لوازم جانبی اشاره کرد.

همه واحدها دارای مینی‌بار هستند تا نیاز مهمانان به نوشیدنی به راحتی فراهم باشد. کارکنان هتل دمونتی آنکارا با مهربانی هرچه تمام برای برآورده کردن خواسته‌های مهمانان تلاش می‌کنند. خدمات اتاق و نظافت روزانه در این هتل رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدماتی همچون اتو، خشک‌شویی و لباس‌شویی بهره‌مند شوید. برای رفاه بیشتر مسافران هتل دمونتی امکاناتی چون اجاره خودرو، آسانسور،پاسخگویی ۲۴ ساعته، شاتل فرودگاهی و صرافی فراهم کرده است.

قیمت رزرو اتاق ها

تک نفره

$ 40 هر شب

دو نفره

$ 53 هر شب

سه نفره

$ 64 هر شب

گزینه های غذاخوری هتل

مهمانان در هتل Demonti Hotel Ankara روز خود را صبحانه سنتی ترکیه آغاز می‌کنند. برای ناهار و شام غذاهای لذیذ ترکی و بین‌المللی نیز برای مهمانان ارائه می‌شود. البته با وجود رستوران‌های فراوانی که در نزدیکی هتل است انتخاب‌های دیگری نیز پیش روی مهمانان است. پس از صرف غذا می‌توانید نوشیدنی مورد علاقه خود را در محیط آرام بار صرف کرده و دمی بیاسایید.

موقعیت مکانی هتل

با رفتن به میدان کیزیلای می‌توانید به راحتی کل آنکارا را زیر پا گذاشته و از جاذبه‌های آنکارا، این شهر محبوب لذت ببرید. پس از گردش روزانه استراحت در تراس و حیاط زیبای هتل دمونتی آنکارا می‌تواند لحظات خوش‌آیندی برایتان باشد. استفاده از پارکینگ برای مهمانان رایگان است و فرودگاه بین‌المللی اسن باغا در ۲۵ کیلومتری هتل Demonti Hotel Ankara واقع شده است.

برای دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *