گردشگری, هتل ها, هتل های آنکارا, هتل های چهار ستاره

هتل بویوخانلی پارک آنکارا

معرفی هتل بویوخانلی پارک اند رزیدنس

هتل بویوخانلی پارک آنکارا واقع در کشور ترکیه می باشد.در هتل یک باشگاه ورزشی، یک استخر سرباز و یک سونا وجود دارد که مهمانان می توانند اوقات مفرحی را در آن ها سپری کنند. انواع خدمات ماساژ نیز در هتل بویخانلی به مهمانان آفر داده می شود تا مهمانان بتوانند آرامش را نیز در هتل بویوخانلی تجربه کنند.

در هتل بویوخانلی هر روز وعده صبحانه به صورت رایگان برای مهمان سرو می شود. برای وعده های دیگر نیز در رستوران هتل انواع غذاهای سنتی ترکی با ظاهری مدرن و جالب سرو می شود. مهمانان هتل بویخانلی پارک آنکارا می توانند از خدماتی مثل وای فای رایگان و پارکینگ رایگان استفاده کنند. در مجموع در هتل 121 اتاق برای مهمانان تعبیه شده است. اتاق های هتل بسیار راحت هستند و در مدل ها و ابعاد مختلف طراحی شده اند تا نیازهای کاربران را برای تجربه یک اقامت سرشار از آرامش و آسایش تامین کنند. 

 

 در اتاق های هتل بویوخانلی یک تلویزون و یک مینی بار تعبیه شده است و به سیستم تهویه مطبوع نیز مجهز شده اند. یک سری سوئیت نیز در هتل بویخانلی وجود دارد که اتاق نشیمن مجزایی دارند و یک آشپزخانه مجهز نیز در هر کدام از آن ها تعبیه شده است که وسایل آشپزی و ظرف و ظروف نیز دارد. یک حمام شخصی نیز در هر کدام از اتاق های هتل بویوخانلی وجود دارد که دارای امکاناتی نظیر وسایل بهداشتی رایگان هستند. اقامت در هتل برای توریستانی که دوست دارند در مرکز شهر آنکارا اقامت داشته باشند، گزینه مناسبی است. از طرفی اقامت در سوئیت های هتل بویوخانلی برای خانواده هایی که می خواهند غذایشان را خودشان در هتل طبخ کنند، نیز ایده خوبی است.

ساحل گروپ

امکانات هتل بویوخانلی پارک اند رزیدنس

از طیف وسیعی از امکانات تفریحی، از جمله باشگاه سلامت، سونا، و استخر روباز فصلی لذت ببرید. از دیگر امکانات این هتل می توان به اینترنت بی سیم رایگان، خدمات دربان و خدمات عروسی اشاره کرد.

امکانات ویژه عبارتند از روزنامه‌های رایگان در لابی، خدمات خشک‌شویی و پذیرش 24 ساعته. برنامه ریزی یک رویداد در آنکارا؟ این هتل دارای امکاناتی به مساحت 480 فوت مربع (45 متر مربع) به همراه فضای کنفرانس می باشد. شاتل فرودگاهی رفت و برگشت با پرداخت هزینه اضافی ارائه می شود (24 ساعت در دسترس است)، و پارکینگ رایگان در محل در دسترس است.

در PARK RESTAURANT ، رستورانی که دارای بار/سالن است، کمی غذا بخورید، یا در آن بمانید و از خدمات 24 ساعته اتاق استفاده کنید. تشنگی خود را با نوشیدنی مورد علاقه خود در بار کنار استخر رفع کنید. صبحانه بوفه همه روزه از ساعت 7 صبح تا 10:30 صبح با پرداخت هزینه در دسترس است.

اتاق های هتل بویوخانلی پارک اند رزیدنس

در یکی از ۱۲۱ اتاق مهمان دارای مینی بار و تلویزیون LCD، خود را در خانه بسازید. دسترسی رایگان به اینترنت سیمی و بی سیم شما را متصل نگه می دارد و برنامه های ماهواره ای سرگرمی را فراهم می کند.

حمام های خصوصی با وان یا دوش دارای لوازم بهداشتی و سشوار رایگان هستند. امکانات رفاهی شامل تلفن، و همچنین گاوصندوق و میز است.

هتل بویوخانلی پارک دلوکس و رزیدنس – کلاس ویژه در قلب آنکارا، 5 دقیقه با ماشین تا برج آتاکوله و پارک سگمنلر فاصله دارد. این هتل 3.2 مایل (5.2 کیلومتر) تا مجمع ملی بزرگ ترکیه و 3.2 مایل (5.2 کیلومتر) تا میدان کیزیلای فاصله دارد.

 

مقاله پییشنهادی :  هتل ها و دانشگاه های آنکارا

قیمت رزرو اتاق ها

تک نفره

$ 45 هر شب

دو نفره

$ 63 هر شب

سه نفره

$ 83 هر شب

موقعیت مکانی هتل

برای دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *