گردشگری, هتل ها, هتل های آنکارا, هتل های چهار ستاره

هتل بست وسترن 2000 آنکارا

معرفی هتل بست وسترن 2000 آنکارا

هتل بست وسترن 2000 آنکارا (Best Western Hotel Ikibin 2000) یک هتل چهار ستاره در آنکارا در کشور ترکیه است که از سفارت امریکا آنکارا ۰.۳ و از مرکز خرید کاروم آنکارا ۱.۲ کیلومتر فاصله دارد .

هتل بست وسترن 2000 آنکارا یکی از پرفروش‌ترین‌ها در پایتخت ترکیه محسوب می‌شود. این هتل در مرکز شهر قرار گرفته و نه تنها دارای دسترسی بسیار خوبی به سرتاسر شهر و مکان‌های دیدنی مهم آن است، بلکه امکانات بسیاری خوبی نیز در اختیارتان قرار می‌دهد.

این هتل را باید یکی از بهترین‌ها به منظور اقامت دانست. در مرکز بیزینسی آن کامپیوترها، پرینترها و اسکنرهای متعددی وجود داشته و دسترسی به اینترنت بدون سیم با سرعت بالا فراهم شده است.

هتل بست وسترن 2000 آنکارا در یک موقعیت عالی در شهر آنکارا قرار گرفته است که امکان دسترسی به اماکن تاریخی و گشت و گذار در شهر آنکارا، پایتخت و یکی از مهمترین شهرهای ترکیه را به شما مسافران تور آنکارا می دهد.

مرکز اداری هتل ، 24 ساعته نیازهای مهمانان را برای برگزاری جلسات و قرار های کاری برآورده می کند زیرا خدمات ترجمه و همچنین پشتیبانی تجاری از رایانه، چاپگر و اسکنر و اینترنت با سرعت بالا، فتوکپی و امکانات فکس، برای میهمانان فراهم می شود که همه آنها به راحتی قابل دسترس هستند.

اتاق های هتل بست وسترن 2000 آنکارا

تهویه مطبوع و گرمایش مرکزی باعث می شود اتاق ها دمای مناسب را حفظ کنند. در بعضی از اتاق ها ، دارای یک تراس برای استراحت می باشند. همه اتاق ها فرش و یک تخت دونفره دارند.

صندوق امانات و مینی بار نیز موجود است. از ویژگی های اضافی آن می توان به یخچال مینی و ایستگاه چای / قهوه اشاره کرد. یک ست اتو برای راحتی مهمانان ارائه شده است. تلفن مستقیم ، تلویزیون با کانالهای ماهواره ای / کابلی ، رادیو و اینترنت وای فای نیز ارائه شده است. سرویس بهداشتی مجهز به دوش و وان و همچنین سشوار است. هتل دارای اتاق های غیر سیگاری است.

اتاق‌های هتل بست وسترن 2000 آنکارا ساده طراحی شده‌اند، اما اسباب و اثاثیه مدرنی درونشان پیدا خواهید کرد. در هر کدام یک میز قرار گرفته است تا به راحتی بتوانید به مطالعه کتاب پرداخته یا با لپ تاپ خود کار کنید

قیمت رزرو اتاق ها

تک نفره

$ 32 هر شب

دو نفره

$ 43 هر شب

سه نفره

$ ... هر شب

پذیرایی و غذا : یک فضای غذاخوری در محل وجود دارد. اقامت بهمراه صبحانه را می توان رزرو کرد. هنگام صرف صبحانه ، از میهمانان با بوفه مفصل پذیرایی می شود. برای ناهار و شام می توان غذاهای مختلفی را به صورت الاکارته سفارش داد.

اقامتی آسوده در هتل بست وسترن 2000 آنکارا

نه تنها در مکان‌های عمومی همچون لانج اشتراکی و مرکز بیزینسی، بلکه داخل اتاق‌ها نیز به اینترنت بدون سیم دسترسی دارید. در صورتی که اتومبیلی کرایه کردید، هتل به شما اجازه می‌دهد آن را بدون رزرو از قبل یا پرداخت هزینه در پارکینگ اختصاصی قرار بدهید. پارکینگ هتل مسقف بوده و امنیت اتومبیل به طور کامل تامین می‌شود.

برای برقراری تماس با بخش پذیرش محدودیتی از نظر زمانی ندارید. این قسمت به صورت شبانه روزی آماده پاسخ‌گویی است. بر اساس اعلام هتل، کارمندان در اینجا می‌توانند به زبان‌های فارسی و انگلیسی علاوه بر ترکی نیز صحبت کنند. در نتیجه به منظور برقراری ارتباط با آن‌ها و مطرح کرد درخواست‌های خود مشکلی نخواهید داشت.

اگر قرار است رویدادی رسمی متشکل از تعداد زیادی شرکت‌کننده برگزار کنید، هتل از اتاق‌های کنفرانس و جلسه مجهز خود در اختیارتان قرار خواهد داد. در صورت همراه داشتن اشیای گران قیمت و مخصوصا اسناد مهم، که گم شدن آن‌ها شما را به دردسر خواهد انداخت، از صندوق امانات به منظور نگهداری با خیالی آسوده کمک بگیرید.

فاصله تا سفارت ایالات متحده آمریکا کمتر از 500 متر است. فاصله تا مرکز خرید کاروم، میدان کیزیلای و خیابان آرژانتین به حدود یک کیلومتر می‌رسد. چسبیده به هتل، تعدادی رستوران، بار و کافه پیدا خواهید کرد. برای رفتن به موزه آتاتورک آنیت کبیر، دادگاه عالی آنکارا، برج آتاکوله، موزه قوم نگاری آنکارا، استادیوم کبسی و موزه تمدن شناسی آناتولیان باید نزدیک به 3 کیلومتر طی کنید. فاصله تا قلعه آنکارا کمی بیشتر می‌شود. در صورت تمایل به گذران وقت در مرکز فرهنگی آتاتورک می‌بایست از هتل محل اقامت خود 4 کیلومتر بپیمایید.

با وجود امکانات بی‌نظیری که هتل بست وسترن 2000 آنکارا در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد، از نگاه آن‌ها مهمترین ویژگی این هتل موقعیت جغرافیایی استراتژیک آن محسوب می‌شود. در اطراف هتل تعداد زیادی رستوران، بار و کافی شاپ وجود داشته و به مکان‌های دیدنی مهم دسترسی راحتی دارید. به همین دلیل تعداد زیادی از مسافرانی که این هتل را به منظور اقامت انتخاب کردند، هدفشان از سفر به آنکارا، مراجعه به سفارت آمریکا بود. تمیز بودن اتاق‌ها و رفتار مناسب پرسنل را باید دیگر ویژگی‌های هتل بست وسترن 2000 آنکارا که بر اساس نظرات مهمانان به آن‌ها پی بردیم، دانست.

سرویس رفت و آمد

 صندوق امانات

 آسانسور

 خشکشویی

 ترانسفر فرودگاهی

سالن میتینگ

اتاق سیگار

سالن تلوزیون و فیلم

خدمات فکس و کپی

پذیرش ۲۴ ساعته

ویلچر

کافی نت

روزنامه و مجله رایگان در لابی

 سشوار

 تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای

مینی بار

تهویه مطبوع

اتاق با عایق صدا

تلفن

امکانات مخصوص افراد ناتوان

صبحانه در اتاق

میز کار در اتاق

اتاق نشیمن در اتاق

چای ساز و قهوه ساز در اتاق

گاوصندوق

دارای کلید

دارای کارت کلید

بطری آب

دمپایی

دستمال توالت

حوله رایگان در اتاق

دوش حمام

وان حمام

میز آرایش

میز اتو

آیینه

کمد و دراور

اتو

خدمات اتاق (درساعات خاص)

سرویس در اتاق

 رستوران

منوی غذای کودکان

بار

منوی غذاهای رژیمی

میوه

اسنک بار

شیرینی و شکلات

اینترنت بیسیم رایگان در لابی

اینترنت بیسیم رایگان در اتاق ها

 پارکینگ رایگان در هتل

پارکینگ خیابانی رایگان

کارواش و گاراژ در پارکینگ

برای دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *