تحصیل, دانشگاه ها, دانشگاه های استانبول, دانشگاه های غیردولتی

دانشگاه صباح الدین زعیم

دانشگاه صباح الدین زعیم

دانشگاه Sabahattin Zaim استانبول (IZU) با 36 برنامه کارشناسی ، 65 برنامه کارشناسی ارشد و 19 برنامه دکترا (Ph.D.) یکی از دانشگاه های تحقیقاتی بین المللی برجسته در ترکیه است.

دانشگاهیان IZU فارغ التحصیلان دانشگاه های ملی و مشهور بین المللی هستند که کمک شایانی به بورسیه ادبیات و علوم می کنند. IZU متعهد به ارائه آموزش با کیفیت ، تحقیقات عالی و کمک های جدی به جامعه و جهان است. IZU یک سنت دیرینه روشنفکری و تجربه را با خود حمل می کند. محوطه تاریخی دانشگاه با داشتن 155 هکتار زمین از سال 1892 به دانشکده کشاورزی و دامپزشکی برمی گردد.

در سال 2010 به عنوان یک دانشگاه بنیادی غیرانتفاعی تاسیس شد که در حال حاضر توسط شورای آموزش عالی ترکیه معتبر شناخته شده است. علاوه بر راهنمایی و آماده سازی دانش آموزان با آموزش عالی و مهارت های یادگیری مادام العمر ، برای حمایت از دانشجویان خود برای تبدیل شدن به افراد موفق با شخصیت خوب ، تفکر انتقادی و آمادگی برای خدمت به بشریت و تربیت رهبران شایسته برای یک دنیای جدید جدید ، در هر وسیله ای سرمایه گذاری می کند.

چشم انداز IZU شکل گیری آینده در حالی است که از تاریخ ، تجربه و فرهنگ منحصر به فرد خود استقبال می کند. IZU به مردم آموزش می دهد و آنها را آموزش می دهد تا هم گذشته را با آینده پل کنند ، هم محلی و جهانی را با هم مخلوط کنند و هم تعادل بین سنت و مدرنیته را حفظ کنند.

 

University İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi
City Istanbul
Country Turkey
QS Global World Ranking
Total Students
International Students
Academic Faculty Staff

 

مقاله پییشنهادی : بهترین دانشگاه‌های ترکیه

موقعیت مکانی دانشگاه

برای دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *