تحصیل, دانشگاه ها, دانشگاه های آنکارا

دانشگاه تِد – TED Üni

دانشگاه تِد لوگو
معرفی دانشگاه تد آنکارا

دانشگاه ted در مورخ ۷ ژوئیه ۲۰۰۹ تاسیس شد. ترکیه بنیانگذار انجمن آموزش و پرورش است و همچنین بنیاد آموزش عالی (TEDYÜV)  به نوبه خود توسط انجمن آموزش و پرورش ترکیه (TED) تاسیس شد.

دانشگاه  (TED) یک دانشگاه جوان و پویا، واقع در قلب آنکارا است. این دانشگاه در سال ۲۰۱۲ توسط انجمن آموزش و پرورش ترکیه که پیشگام توسعه آموزش و پرورش در ترکیه از سال ۱۹۲۸ می باشد با تاکید بر آموزش علوم انسانی شروع به کار کرد، TEDU هدف خود را بر حمایت از فارغ التحصیلانی که خلاق هستند و فکر انتقادی دارند و نسبت به این قضیه مطمئن می باشند بنا گذاشت.

این دانشگاه متشکل از پنج دانشکده: معماری، هنر و علوم، اقتصاد و علوم اداری است. TEDU ارائه دهنده یک موسسه علمی مترقی و همچنین ارایه یک رویکرد یکپارچه به آموزش عالی و یک تجربه آموزشی با کیفیت بالا برای دانش آموزان می باشد. این دانشگاه با ارایه دوره های آکادمیک جدی، آموزش پویا، تحقیق معنی دار، و بسیاری از فرصت های دیگر برای دانشجویان چه در خارج از کشور و چه به صورت محلی به دنبال ایجاد یک جامعه متنوع که در برگیرنده مسئولیت اجتماعی، فکر در سطح جهانی و یادگیرندگان مادام العمر است، می باشد هدف دانشگاه TED؛ به عنوان یک مؤسسه آموزش عالی الهام بخش و اصلی ، این است که یک تجربه آموزشی فراهم کند که دگرگونی و آزادسازی شود و در تعامل با جامعه و شهر ، اطلاعات و راه حل هایی تولید کند.

زبان تدریس دردانشگاه TED

تحصیل به زبان انگلیسی می باشد.

دانشکده های دانشگاه

گروه معماری

وزارت شهر و برنامه ریزی منطقه ای

واحد علوم پایه

گروه روانشناسی

گروه جامعه شناسی

گروه مدیریت بازرگانی

گروه اقتصاد

بخش روابط علوم سیاسی و بین المللی

گروه علوم تربیتی – مشاوره و راهنمایی روانشناسی

وزارت آموزش و پرورش ابتدایی – آموزش دوران کودکی

وزارت آموزش و پرورش ابتدایی – آموزش و پرورش ابتدایی

وزارت آموزش و پرورش زبان خارجی – آموزش زبان انگلیسی زبان

گروه مهندسی عمران

گروه مهندسی کامپیوتر

گروه مهندسی برق و الکترونیک

گروه مهندسی صنایع

دانشکده مهندسی مکانیک

مدرسه زبان انگلیسی

دانشکده های تحصیلات تکمیلی

دانشکده تحصیلات تکمیلی علوم تربیتی

مدیریت در موسسات آموزشی کارشناسی ارشد هنر برنامه (ترکی)

دانشکده تحصیلات تکمیلی علوم و مهندسی

پایان نامه مهندسی مدیریت / غیر پایان نامه کارشناسی ارشد از برنامه علمی (انگلیسی)

سلامت کامپیوتر و اطلاعات، برنامه های این سیستم

برنامه کاربردی اطلاعات علمی استاد

دانشکده تحصیلات تکمیلی علوم اجتماعی

رشد فرزند بالینی متمرکز و نوجوانان برنامه استاد روانشناسی

آزمون ورودی ونحوه ی پذیرش دانشگاه

طول دوره ها : شروع ترم های دانشگاه TED در ماه های سپتامبر و ژانویه می باشد

ترم پاییز از ۲۶ سپتامبر تا ۳۰ دسامبر است.

ترم بهاراز ۱۳ فوریه تا ۲۶ می، می باشد.

شرایط ورود دانشجوی خارجی :

SAT,GCE,ACT

سیستم ارسموس دانشگاه :

نامه آموزش عالی Erasmus + که توسط اتحادیه اروپا بهبود یافته و تأمین مالی می شود و توسط آژانس ملی ترکیه وابسته به وزارت اتحادیه اروپا در کشور ما اجرا می شود ، هدف آن تقویت همکاری بین خود مؤسسات آموزش عالی و همچنین بین مؤسسات آموزش عالی و دنیای تجارت علاوه بر مبادله کوتاه مدت دانشجویی و کارکنان ، پروژه های مشترک بین دانشگاه ها و بخش ها نیز در این برنامه پشتیبانی می شود.

دانشگاه TED در ژوئیه 2012 به “منشور آموزش عالی توسعه یافته اراسموس” اعطا شد و اجرای برنامه Erasmus را در سال تحصیلی 2013-2014 آغاز کرد. تا سال تحصیلی 2017-2018 ، دانشگاه TED با بسیاری از دانشگاه ها از 19 کشور مختلف اروپایی توافق های دو جانبه دارد. 59 مورد از این موافقت نامه ها برای تحرک کارکنان است در حالی که 52 مورد از آنها برای تحرک دانشجویان است.

خدمات و امکانات دانشگاه

پردیس کالج TEDU در مرکز شهر واقع شده است ، از همه جا و در تقاطع شبکه حمل و نقل برابر است. این معماری که بصورت اختصاصی برای TEDU برای TEDU طراحی شده است ، فضایی راحت ، راحت و آموزشی را ارائه می دهد که دانشجویان را به کار ترغیب می کند. TEDU ، که زیرساخت های خود را با فناوری پیشرفته مجهز می کند. این اطمینان را به دانشجویان خود می دهد با امکانات فنی که با آن می تواند بیشترین کارآیی ، مفید و سریع را داشته باشد. TEDU تمام مراکزفرهنگی و هنری خود را از طریق مراکز دانشجویی خود که در محوطه دانشگاه واقع شده اند ، با دانشجویان خود گرد هم آورده است. این فعالیت و فعالیت های بسیاری از جمله کارهای باشگاه ، کنسرت ، نمایش تئاتر و فیلم ، نمایشگاه ها و اجراهای مختلف را به اهمیت و اولویت می بخشد.

دانش آموزان TEDU می توانند از استخرهای نیمه المپیک ، سالن بدنسازی چند منظوره و مرکز تناسب اندام در محوطه دانشگاه برای فعالیت های اجتماعی و ورزشی در ساعات نامحدود در روزهای هفته و آخر هفته استفاده کنند. امکانات این دانشگاه همچنین میزبان سازمان های اجتماعی و ورزشی است که توسط جوامع دانشجویی برگزار می شود.

در دانشگاه TED ، خدمات درمانی توسط پزشک و پرستار ما انجام می شود که تمام وقت کار می کنند.

هنگامی که دانش آموزان برای مشکلات بهداشتی به مرکز درمانی مراجعه می کنند ، اولین خدمات معاینه و معالجه در مرکز بهداشت ما ارائه می شود. در مواردی که نیاز به معاینه و معالجه بیشتر دارند ، دانش آموزان مطابق با تأمین اجتماعی خود به مؤسسات بهداشتی هدایت می شوند. در مرکز بهداشت ما علاوه بر خدمات تشخیصی و درمانی ، مشاوره درمانی نیز به دانشجویان ما ارائه می شود. در مواقع اضطراری ، مراجعه به بیمارستان پس از اتمام اولین مداخله در مرکز بهداشت ارائه می شود. این مرکز درمانی در طبقه همکف E Block در پردیس دانشگاه TED واقع شده است.

در فرهنگسرای فاطمه-سمیح اکبیل ، که در دانشگاه TED واقع شده است و مساحت بسته آن 1.400 متر مربع است.

– سالن کنفرانس برای 200 نفر ،

– 2 سمینار و سالن جلسات جلسات برای 100 نفر ،

– 2 تقویت کننده آموزش و جلسه برای 70 نفر ،

– مناطق نمایشگاه و فویور وجود دارد.

کتابخانه دانشگاه

کتابخانه در درجه اول در خدمت دانشجویان TEDU ، کارمندان دانشگاهی و اداری است. کتاب ها ، نشریات دوره ای ، پایگاه داده ها و مجموعه های ذخیره نیز با همکاری کارکنان کتابخانه و کارمندان تدریس ایجاد شده است.

مرکز آموزش-یادگیری (CTL) و مدرسه زبان انگلیسی (ELS) و همچنین ایجاد مجموعه های آنها در مناطق مختلف دانشگاه ، همچنین از پروژه های انجام شده توسط اعضای هیئت علمی ما در مرحله بودجه و تحقیق پشتیبانی می کنند. علاوه بر این ، کتابهای الکترونیکی را می توان به صورت دیجیتالی با دانشکده ها و بانکهای اطلاعاتی ELS گشت.

کتابخانه ما که از زمان تأسیس تاکنون دارای درجه های مختلفی است. با توجه به مجموعه و دیداری جوانان ، توجه سایر اساتید و دانشجویان دانشگاه را به خود جلب می کند و سرویس “کتابخانه زنده” و “کتابخانه برای همه” را با خدماتی که در اختیار کاربران محله های خارج از TEDU قرار می دهد ، حفظ می کند.

مقاله پییشنهادی : بهترین دانشگاه‌های ترکیه

اقامت خوابگاه برای دانشجویان

 ظرفیت تخت خوابگاه دانشجویی TEDU در کل برای ۹۳ دانشجوی دختر است. خوابگاه دانشجویی مختلط با ظرفیت تخت در کل برای ۴۲۶ دانش آموز نیز ارایه دهنده خدمات می باشد.

دانشجویانی که بورس تحصیلی کامل دریافت می نمایند از خوابگاههای دانشجویی، صبحانه و شام و خدمات رایگان بهره مند می شوند. خوابگاه های دانشجویی به طور کامل مجهز و امکانات این خوابگاه ها جوابگو برای تمام نیاز دانشجویان است.

تمام اتاقها دارای حمام و خوابگاه شامل مناطق استفاده مشترک برای تفریح ​​و فعالیت های اجتماعی است. دانشجویان، می توانند نوع اتاق را خود انتخاب نمایند.

موقعیت مکانی دانشگاه

برای دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *