تحصیل, دانشگاه ها, دانشگاه های آنتالیا

دانشگاه حمدالله امین پاشا

معرفی دانشگاه حمداله امین پاشا

دانشگاه آلانیا در سال ۲۰۱۱ توسط بنیاد حمد الله امین پاشا در منطقه آلانیا در آنتالیا تاسیس شده است.

بنیاد ریزوغلو تصمیم گرفت دانشکده حقوق رییزولوژو را در آلانیا تحت تابعیت دانشگاه آکدنیز تأسیس کند و یک پروژه معماری به مساحت ۱۸ هزار متر مربع برای دانشکده معماری METU در سالهای ۱۹۹۲-۱۹۹۳ آماده شد. با این حال، این نام با تصمیم اعضای هیئت علمی دانشکده حقوق آلانیا در سال ۱۹۹۶ تغییر یافت .

بعداً دانشکده حقوق در آنتالیا افتتاح شد. دانشکده تجارت در آلانیا تأسیس شد.

 دانشگاه آلانیا در حال حاضر دارای ۳ دانشکده (تجارت ، مهندسی و آموزش) و یک مدرسه حرفه ای (ALTSO-MYO) در آلانیا است. ابتکار دانشگاه آلانیا برای ایجاد دانشکده پزشکی در منطقه و تصمیمات مربوط به سنا و YÖK ، تاریخ را به عنوان گام های مهمی در حوزه آموزش برداشته است.

هدف این دانشگاه فراهم نمودن آموزش آکادمیک با کیفیت بالا و محیط آموزشی چند فرهنگی در هر چهار دانشکده خود می باشد‌. دانشکده های دانشگاه Hamdullah Emin Paşa برنامه های آموزشی مختلفی را در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد از طریق کادر علمی حرفه ای و زبده و کلاس های درس و آزمایشگاه های مدرن و مجهز خود ارائه می کنند.

 هم اکنون دبستان حمد الله امین پاشا  نیزبا ۱۶ کلاس درس به تدریس در روستای محموت سیدی ادامه می دهد و کودکان روستاها و محلات اطراف از این مدرسه بهره مند می شوند.

زبان تدریس در دانشگاه

 زبان آموزشی در دانشگاه حمداله امین پاشا آلانیا انگلیسی و ترکی می باشد

دانشکده های دانشگاه

دانشکده ها :

دانشکده هنر و طراحی

دانشکده معماری

دانشکده اقتصاد و علوم اداری

دانشکده مهندسی

مؤسسات :

مدرسه تحصیلات تکمیلی علوم کاربردی

مدرسه تحصیلات تکمیلی علوم اجتماعی

مدارس :

مدرسه زبان های خارجی

مقاله پییشنهادی : بهترین دانشگاه‌های ترکیه

امکانات وخدمات دانشگاه

این دانشگاه دارای امکانات مختلفی چون سالن کنفرانس ، کتابخانه ، سالن ناهار خوری ، بانک ، آرایشگاه ، سالن ورزشی ، مرکز پزشکی ، پارکینگ ، کافه تریا و … می باشد.

انجمن های دانشجویی دانشگاه

در این دانشگاه فستیوال ها ، برنامه ها و رویدادها های مختلفی توسط باشگاه های دانشجویی سازماندهی و اجرا می شوند و برای دانشجویان اوقات خوشی را در کنار تحصیلات آکادمیک فراهم می آورند.

فعالیت های بین المللی دانشگاه

دانشگاه Hamdullah Emin Paşa از طریق عضویت در برنامه اراسموس پلاس به مبادله دانشجویان با دانشگاه های اتحادیه اروپا می پردازد و به آنان فرصت تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور و تجربه یک فرهنگ جدید را می دهد.

دانشگاه Hamdullah Emin Paşa توافق نامه های دوطرفه ای را با بیش از 40 دانشگاه مختلف از 17 کشور مختلف دنیا امضاء نموده و بدین ترتیب گام مهمی را در راستای بین المللی سازی این دانشگاه برداشته است..

موقعیت مکانی دانشگاه

زیبایی های شهر آلانیا مانند آهنربا گردشگران را به خود جذب می کند و هر آنچه را که می توانید در یک تعطیلات خوب تجربه کنید، برایتان فراهم می کند. بافت جغرافیایی و فرهنگی بی نظیر شهر آلانیا، هتل های جذاب و راحت، دریای مدیترانه آبی فیروزه ای و غذاهای مشهور ترکیه ای، آن را به یک مقصد ایده آل برای بازدید و گردشگری تبدیل کرده، امکانات این شهر بی پایان است.

با 300 روز آفتابی در سال، آب و هوای شهر آلانیا بازدیدکنندگان را ترغیب می کند تا در تمام طول سال از این شهر بازدید کنند. تابستان ها گرم و خشک و زمستان ها به طرز دلپذیری معتدل هستند.

در ماه های آوریل، مه و نوامبر به احتمال زیاد هوای مطلوبی را تجربه خواهید کرد که میانگین دمای آن بین 20 درجه سانتیگراد (68 درجه فارنهایت) و 25 درجه سانتیگراد (77 درجه فارنهایت) است.

گرم ترین ماه ها، ماه های ژوئن، جولای، آگوست و سپتامبر می باشند.

در ماه های ژانویه، فوریه، مارس، آوریل، اکتبر و نوامبر احتمال بارندگی بسیار زیاد است.

شهر آلانیا دوره های خشکی در ماه های ژوئن، ژوئیه، آگوست و سپتامبر دارد.

گرم ترین ماه شهر آلانیا، ماه جولای است که متوسط ​​میانگین دما 32 درجه سانتی گراد (89 درجه فارنهایت) است.

سردترین ماه شهر آلانیا، ماه ژانویه است که متوسط ​​میانگین دما 16 درجه سانتی گراد (60 درجه فارنهایت) است.

دسامبر مرطوب ترین ماه سال است. اگر طرفدار باران نیستید باید از سفر در این ماه اجتناب کنید.

آگوست خشک ترین ماه سال در شهر آلانیا است.

برای دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *