تحصیل, دانشگاه ها, دانشگاه های آنکارا, دانشگاه های غیردولتی

دانشگاه اوفوک-Ufuk Üni

معرفی دانشگاه اوفوک آنکارا

اوفوک   UFUK

نوع دانشگاه :خصوصی

سال تاسیس: 18 دسامبر 1999

ماموریت دانشگاه :

افکار اساسی ما در افتتاح دانشگاه شناسایی اصول و روش های پیشگیرانه ، محافظتی و درمانی در برابر حوادث ، بلایا ، مشکلات جسمی و روحی است که در درجه اول جامعه ما را در چارچوب اصلی قانون بنیاد نگران می کند و آگاهی ، روش شناسی ، بهداشت ، آموزش و خدمات عمومی را که مردم ما را در این امور راهنمایی می کند ، با هدف هدایت روابط و رفتارهای بین نهادهای دولتی و افراد ، و آموزش کارکنان کافی و شایسته در مورد این موضوعات.

اهداف دانشگاه : هدف بالا بردن قدرت انسانی که دارای افکار ، دانش و مهارتهایی باشد که به پیشرفت سطح زندگی افرادی که ملت ما را تشکیل می دهند. دانش آموزان نسبت به مشکلات اجتماعی و بین المللی حساس هستند و قادر به سازگاری با شرایط فعلی و در حال تغییر هستند.

احترام به حقوق و آزادی های شخصی ، دموکراسی ، اصول و رویه های آموزش دموکراتیک و سکولار مطابق با اصول آتاتورک و اتخاذ آنها؛ اعتماد به نفس ، قادر به مسئولیت پذیری و ریسک در صورت لزوم. بدین ترتیب دانش ، مهارت ها و رفتارهای لازم را در سطح فردی و اجتماعی بدست می آورند.

ارزش ها: فراهم آوردن دانش آموزان با عناصر کمیت و کیفیت آموزش به منظور رفع این اهداف ، زمینه را برای کسانی که در اینجا رشد می کنند فراهم کنند تا در روابط بین کشورمان و جهان خارج سهمی داشته باشند .

تاریخچه:

این دانشگاه در سال 1999 توسط بنیاد قانون موسسات آموزش عالی آموزش عالی با رعایت مقررات  شروع به فعالیت کرد.

زبان دانشگاه

 در این  دانشگاه زبان تدریس ترکی و انگلیسی می باشد که در برخی رشته ها به انگلیسی است. برنامه اجباری انگلیسی اجباری در برنامه هایی با زبان جزئی یا کاملاً انگلیسی اجرا می شود

رشته های تحصیلی

زبان های خارجی،،دانشکده اقتصاد و علوم اداری،علوم و ادبیات،حقوق،پزشکی

دانشکده های دانشگاه

– دپارتمان آموزش زبان های خارجی

برنامه آموزش زبان انگلیسی

علوم آموزشی

راهنمایی و مشاوره روانشناسی

– دانشکده اقتصاد و علوم اداری:

مدیریت تجارت

علوم سیاسی و روابط بین الملل

اداره تجارت و دارایی بین المللی

دپارتمان سیستمهای اطلاعات مدیریت

– دپارتمان  علوم و ادبیات

اداره آمار

گروه روانشناسی

– دانشکده حقوق

حقوق

– دانشکده پزشکی

گروه علوم پزشکی جراحی

گروه علوم پزشکی داخلی

علوم پزشکی پایه

آزمون ورودی ونحوه ی پذیرش

شرایط ورود دانشجوی خارجی :

قبولی در امتحان ÖSYM  , SAT ,TYT

سیستم ارسموس دانشگاه :

برنامه Erasmus برای این دانشگاه و همه دانشگاه های دیگر بسیار مفید خواهد بود تا توانست به حوزه های بین المللی هم در تحقیق و هم در آموزش دسترسی پیدا کرد. به منظور آماده شدن برای تبادل و همکاری بین المللی ، مقدمات خاصی از طرف دانشگاه اوفوک انجام شده است.

دانشگاه اوفوک به عنوان یک مؤسسه آموزشی و تحقیقاتی قصد دارد میزبانی و مشارکت در پروژه های همکاری با کشورهای عضو اتحادیه اروپا و سایر کشورها را انجام دهد. دانشگاه اوفوک با در نظر گرفتن این هدف ، کارکنان دانشگاهی جوان و پویا را ترغیب به تولید پروژه های مرتبط با مطالعات دانشگاهی خود می کند. در همین راستا ، دفتر بین المللی برای کمک به کارمندان دانشگاهی در تماس با هم برای همکاری های ملی و بین المللی سازماندهی می کند

مقاله پییشنهادی : بهترین دانشگاه‌های ترکیه

امکانات وخدمات دانشگاه

همه دانشکده ها به جز دانشکده پزشکی و سایر بخش های مرتبط با خدمات درمانی در پردیس اینجک واقع شده اند. دانشکده پزشکی و سایر بخش های بهداشت در پردیس بالگات هستند. دانشگاه Ufuk دارای یک خوابگاه با اتاقهای یک نفره و دو نفره با مبلمان و جدیدترین فناوری و در راحتی در پردیس اینجک است.

یک استخر و یک مرکز خرید نیز وجود دارد. بنابراین  این دانشگاه فرصت های معاشرت را در اختیار دانشجویان قرار می دهد.

دانشکده پزشکی ، دانشکده پرستاری ، دانشکده حرفه ای خدمات بهداشتی و انستیتوی علوم اجتماعی و علوم بهداشتی در پردیس بالگات دانشگاه ما واقع شده اند. حمل و نقل بین دو پردیس توسط وسایل نقلیه شاتل دانشگاه ما بصورت رایگان انجام می شود.

از آنجا که پردیس Balgat در محل تقاطع جاده Eskişehir-Konya آنکارا واقع شده است ، حمل و نقل به نقاط مختلف شهر به راحتی توسط وسایل نقلیه عمومی حمل و نقل مانند مترو و اتوبوس امکان پذیر است  .کتابخانه دانشگاه Ufuk در سال 2002 به عنوان کتابخانه پزشکی و علوم اجتماعی در پردیس بالگات تأسیس شد. با استقرار دانشکده ها در این دانشگاه ، دانشکده حقوق در سال 2011 با نزدیک به 4000 مجموعه فعالیت خود را در پردیس بالگات آغاز کرد. در همان سال ، مجموعه جداگانه ای در دانشکده اقتصاد و علوم اداری ایجاد شد. بنابراین ، کتابخانه های پزشکی ، حقوق و علوم اقتصادی – اداری تا سال 2012 در پردیس بالگات به خدمت پژوهشگران پرداختند.

در سال 2012-2013 ، یک کتابخانه مرکزی در پردیس İncek تأسیس شد. مجموعه کتابخانه های حقوق و اقتصاد و علوم اداری در پردیس بالگات به کتابخانه مرکزی منتقل شده و با حدود 6000 جلد کتاب شروع به خدمت به کاربران خود کرده است.

اقامت و خوابگاه دانشجویان

 خوابگاه های دخترانه و پسرانه با تحصیلات عالی در نمایی از دهکده Kızılcaşar و حوضه دریاچه Mogan در پردیس دانشگاه اینچه واقع شده است. پردیس اینچه شامل حقوقی ، دانشکده اقتصاد ، علوم اداری ، آموزش و علوم وادبیات ، دانشکده حرفه ای عدالت ، دانشکده حرفه ای و گروه مقدماتی است.

ساختمانهای خوابگاهی پردیس دارای ظرفیت تختخواب 249 نفر است که 143 مورد آن خوابگاه دخترانه و 106 دانش آموز پسر است. اتاق های خوابگاه به صورت اتاق های یک نفره و دو نفره تنظیم شده اند. همه اتاق ها دارای حمام ، سینک و توالت ، صندوق بهار جعبه ، کمد ، قفسه کتاب ، میز ، یخچال مینی ، بریوزیت ، صندلی استراحت ، مبل و تلویزیون در اتاقهای منفرد هستند.

سرویس تمیز کردن روزانه، مجموعه های کاور دوتایی که توسط خوابگاه تهیه شده و هر 15 روز یکبار تغییر می کند،اینترنت بی سیم نامحدود در تمام اتاق ها، 4 اتاق مطالعه به مدت 24 ساعت باز است ،ماشین های لباسشویی و خشک کن، تلویزیونها برای استفاده دانشجویان در اتاق ناهارخوری غذاخوری به صورت 24 ساعته باز می شوندو نگهبانان امنیتی که شیفت های 24 ساعته دارند کار می کنند از دیگر امکانات این خوابگاه می باشد.

موقعیت مکانی دانشگاه

برای دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *